Lost Soul

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Aj ja chcem byť odškodnený...

Na Slovensku je asi 250000 ludí, ktorí napriek varovaniu vtedajšej ministerky financií tety Brigity, že vkladanie peňazí do nebankoviek je rizikovým investovaním vložili miliardy, ktoré dnes máme zaplatiť aj mi, ktorí sme ani nevkladali ale ani nevyberali výnos.
Ja by som preto tiež požiadal vládu či by sa náhodou nennašlo aj pár stoviek korún na odškodnenie mojej skromnej osoby. Ide naozaj len o 2 či 3 stovky v mojom prípade, ktoré som pretipoval veď kurz 1 ku 2 bol taky mierny a ešte aj sympatický že som mu nedokázal odolať. Keďže som si však po prvých nebol taký úspešný ako exminister Kanis prestal som. Ak však po mne bude nasledovať skupina notorických hráčov a tipérov nebude to vôbec nič prekvapujúce. Veď to nieje o nič väčšia drzosť ako to na čo si nárokujú poškodený klienti nebankových subjektov. Prečo ja mám platiť za niekoho rizikové investície? Uhradí mne ako podnikatelovi keď sa rozhodnem svoje podnikanie rozvíjať nesprávnym smerom a neprinesie očakávaný výnos prípadne prídem aj o investované peniaze? Určite nie a nemôžem to ani očakávať. Je teda načase prebrať z hlbokého sna Šípkovú Ruženku v podobe poškodených klientov. Sluby vlády suú síce prekrásne je však viac ako jasné že nesplnitelné tak aby tým niekoho neukrátili. Ak sa odškodní vo vysokej miere, ludia čo v nebankovkách peniaze nemali a tých je viac, začnú dúfam dvíhať varovný prst. Ak sa odškodní len symbolicky bude to bolieť aj odškodnených ako aj ostatných. A neodškodnenie je zas dôkazom prázdnych rečí premiera a vlády. Ozaj len tak pomimo, dnes opäť rastie cena benzínu a nafty. Prečo ešte nieje zahedgovaná ako na plné ústa tvrdil súčasný predseda vlády?

Spovednica plná citov a hnevu | stály odkaz

Komentáre

  1. súhlasím s Tebou...
    publikované: 26.02.2008 10:36:29 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  2. tiez suhlas s clankom...
    nesuhlasim s odskodnovanim... preco by som mala doplacat na nieci risk? ved on riskoval... risk je zisk? no nie v tomto pripade...utopia, nerealnost, hlupost, blbost...
    publikované: 26.02.2008 10:58:44 | autor: luu (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Statne odskodnenie neuspesnych sporitelov II. piliera
    V krajinach Juznej Amerike - nas vzor pri privatizacii dochodkov musi stat doplacat cca 40% sporitelom v sukromnych fondoch nemale ciastky na minimalny dochodok (nizke zhodnotenie, nizke vklady) U nas je priemerna mesacna uspora na 1 sporitela 800-900 korun na mesiac sporenia. Je preto uplne nerealne cakat, ze je to bude stacit o 30 rokov na Svajciarsky dochodok. Preco nebojujete proti buducemu masivnemu statnemu odskodnovaniu neuspesnych sporitelov v DSSkach ? Ja ako ucastnik I. piliera odmietam zo svojich dani dotovat kvazi zivnostnikov a inych spekulantov sporiacich do II. piliera na uroven minimalneho dochodku. Spekulovali ste ? Nevyslo to ? Tak chodte na dochodok pod most.
    publikované: 26.02.2008 11:29:08 | autor: XXX (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. RE:Statne odskodnenie neuspesnych sporitelov II. piliera
    Ja ako ucastník II. piliera toto riziko beriem na seba, sam som sa rozhodol sporiť v súkromnej DSS-ke. Je to moje rozhodnutie budem teda znášat aj jeho následky. Ale prečo sa bavíme o budúcnosti ktorú zatial teda ak dobre viem nedokáže predpovedať ani Sybila. Ja hovorím o reálnej snahe odškodniť klientov nebankoviek v súčasnosti. A to predsa ako dane platiaci človek nemusím a ani nechcem trpieť. Prečo má moje peniaze dostať niekto kto zle investoval lebo chcel zarobiť velké peniaze?
    publikované: 26.02.2008 11:36:15 | autor: lostsoul (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Benzin, nafta
    Netreba hedgovať, šak nepostavil ani meter dialnic zo slubovaných, načo lacnejší benzín a nafta, keď sa postaral, aby sa viacej nejazdilo? Treba odškodniť aj chamtivých hlupákov z nebankoviek. Keď sú sprostí, aspoň správne volia a to treba odškodniť. Tebe netreba nič, šak ty rozmýšlaš. Tebe treba pripomenúť, že máš byť solidárny a prispievať na dôchodok tomu, kto v živote nikdy nepracoval. Z čoho by mal chudák dávať do nebankoviek? Solidárne mu prispej! Aj on je človek.
    Polepši sa!..:)))
    publikované: 26.02.2008 11:41:04 | autor: Pako (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Pako
    Hlboko sa ospravedlnujem a asi sa prepadnem od hanby že nedokážem rozmýšlať tak inteligentne aby som to pochopil na 1 raz. Ešte raz sorry
    publikované: 26.02.2008 11:46:42 | autor: lostsoul (e-mail, web, autorizovaný)
  7. XXX..ja ako učastnik druheho piliera prispievam aj do piliera prveho..
    a budem rada,ked aspon polovicu z toho prispievania štatu zdedia moje deti..pretože neverim,že sa pri tomto oddaľovaní dôchodku nejakého vôbec dožijem..))

    čo sa týka nebankoviek..plný súhlas s autorom..bez výhrad..
    publikované: 26.02.2008 11:47:51 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  8. suhlasim
    aj ja chcem odskodnenie, ked mozu, ti co vtedy riskovali, aj ja chcem, aj ja riskujem....
    publikované: 26.02.2008 11:50:44 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  9. XXX
    najprv by sa zišlo naštudovať si problematiku.....to čo si tu pustil je riaden blud.....neskutočný :)
    publikované: 26.02.2008 11:55:26 | autor: em (e-mail, web, autorizovaný)
  10. :)
    možno nie až taký...ale aj tak :)))))
    publikované: 26.02.2008 12:00:34 | autor: em (e-mail, web, autorizovaný)
  11. XXX, radšej trošku rozmýšlaj, aj keď to bolí...:)))
    Vieš veľké guľové o dlhodobom investovaní. Pripusťme nachvíľku, že vklady vo všetkých DSS-kách skrachovali. Vieš, že ten, kto je v druhom pilieri, rovnakou čiastkou prispieva aj do prvého ako do druhého. Pripusťme nachvíľku, že ten prvý je super. Čo sa stane ak by skrachovali úspory spravované DSS? Ten kto bol aj v druhom pilieri, dostane dôchodok vypočítaný z polovice v prvom pilieri. Čo vymýšľa sociálne sa tváriaca tetka? Má sa stanoviť minimálny dôchodok. Ak by teda skrachovali vklady spravované DSS–kami, čo sa nestane, potom ak by niekomu v prvom pilieri vyšiel menší dôchodok z polovice tvojich odvodov ako minimálny, tak mu prispeješ. Toto je ale výmysel sociálne sa tváriacej tetky a nie autorov zmeny dôchodkov.
    publikované: 26.02.2008 12:18:42 | autor: Pako (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. ale no :)
    kto komu kam prispeje? :)))) Princíp solidarity sa má rušiť....každý koľko sa mu vypočíta...minimálne minimálny....I. pilier je masa odvodov....nebude prispievať dotyčný, ale pôjde to z odvodov v tej dobre pracujúcich ľudí....a deficit narastá :)))) ale inak súhlas....DSS sú najkontrolovatelnejšími subjektami na trhu čo sa portfólio manažmentu týka :P
    publikované: 26.02.2008 12:27:50 | autor: em (e-mail, web, autorizovaný)
  13. Kto
    sa naozaj spolieha na nejaký 2 pilier, tak nech si pozisťuje dlhodobé prípady z iných krajín a k hentej tristokrát obohranej témy vravím obohatili sa osoby vo vedení štátu a existuje aj fenomén viny za nečinnosť štátnych orgánov. Vravím že je to tristokrát obohrané !
    publikované: 26.02.2008 15:41:32 | autor: lalalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. a mame sa snad
    spolahnut na prvy pilier????
    publikované: 26.02.2008 16:15:19 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  15. ano
    Mali by sa odškodniť,ved štat dal povolenie na taketo podnikanie a bral za to dane,a aj televizia Markiza sa ridne nabalila na ich reklamach.
    publikované: 26.02.2008 16:58:51 | autor: tono (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. no tak to je dobre vediet,
    lebo aj DSS-ky dostali povolenie od statu, cize ani ja sa nemam coho bat, ked nahodou skrachuju
    publikované: 26.02.2008 17:46:43 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  17. chjaj :)
    to každý podnikateľ - čo dostal podľa zákonov povolenie od štátu - na podnikanie - v prípade, že skrachuje - tak jeho klientom by sa malo akože vyplácať zo štátnej kasy? útopia mysle vážení....neuveriteľné :)
    publikované: 26.02.2008 18:11:19 | autor: em (e-mail, web, autorizovaný)
  18. no
    tak v prvom rade. neodskodnit ani korunou. lebo zoberme to naopak - ak by mali naozaj 30 a viac percentne zisky, podelili by sa so zvyskom Slovenska? Asi tazko. Tak ked "nie" rozdeleniu zisku, preco "ano" rozdeleniu straty?

    co sa tyka II. DP - nie je to LEN o tom, aby sme mali vyssie dovchodky, je to o tom, aby sme mali nejaky dochodoky dobe, ked bude pomer pracujucich a dochodcov nie 65:35, ale 50:50 a menej. Nehovoriac o tom, ze sa dedia a tak podobne. ja teraz viem povedat, kolko penazi mam na ucte k dnesnemu dnu a s kolkymi teda k dnesnemu dnu viem pocitat. mozem sa spytat, kolko penazi mate v socialnej poistovni? pripadne odkial beriete garanciu, ze sa dochodky budu dvihat kazdy rok o X percent? mozno o niekolko rokov sa prave na Slovensku najde nieco, co nam zabezpeci prijem ekonomiky statu porovnatelny s dnesnymi statmi vlastniacimi ropu a dochodky budu ultra vysoke, lebo si to stat bude moct dovolit. a mozno nie. alebo moja DSS zainvestuje tak super vyhodne, ze k datumu mojho odchodu do dochodku budem mat na ucte prostriedky, o akych by sa mi ani nesnivalo. a mozno nie. takze ten, kto v roku 2008 vesti o 20, 30, 40 rocnoej buducnosti, je len populista a klamar - alebo este vacsia nadavka - je to fico.
    publikované: 01.03.2008 21:51:01 | autor: kotrcka (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014